Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Gyakori kérdések
Gyakori kérdések

Termékekkel kapcsolatos kérdések:
- Minden termék raktáron van?
- Mit tegyek, ha a kiválasztott termék nincs készleten?
- Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
- Hogyan jut el hozzám a rendelésem?
- Milyen csomagolásban érkeznek a termékek?
- Milyen garancia van a termékekre?

Webáruházzal kapcsolatos kérdések:
- Hogyan és miért regisztráljak?
- Hogyan kapom meg a számlát?
- Hogyan működik a törzsvásárlói rendszer?
- Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

 

 



- Minden termék raktáron van?

A termékeknél látható készletinformáció mindig naprakész, így amelyik terméknél azt látod, hogy készleten, azt bátran megrendelheted, raktáron van.

 

 

- Mit tegyek, ha a kiválasztott termék nincs készleten?

Azokat a termékeket, amik a készletinformáció szerint nincsenek raktáron, sajnos nem tudjuk ugyanabban a formában garantálni, mivel nem biztos, hogy a készítők rendelkeznek még ugyanazzal az anyaggal. Ha mindenképpen egy konkrét terméket szeretnél, de már nem elérhető, vedd fel velünk a kapcsolatot (e-mailben, telefonon, Viberen, vagy Messengeren), hogy tudunk-e még beszerezni belőle.

 

 

- Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

A fizetési módokat úgy alakítottuk ki, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbbet. Rendelésedet fizetheted online bankkártyával, banki átutalással, vagy készpénzzel a futárnak.


online bankkártya - Az OTP Simple Pay szolgálgáltatással szerződtünk le. Bővebb információért kattints a linkre.

banki átutalás - A bankszámlaszámunk: (ERSTE) 11600006-00000000-83671900

utánvétel esetén a futároknál készpénzzel tudsz fizetni, amikor átveszed a megrendelt termékeket

 

 

- Hogyan jut el hozzám a rendelésem?

Többféle szállítás közül választhatsz a rendelés során: termékeidet kérheted futárral házhoz szállítva, MPL csomagautomatába, Foxpost automatába, vagy PostaPontra. A különböző szállítási módok díjait a Hogyan tudok rendelni? menüpontban találod, vagy az ÁSZF-ben.

 

 

- Milyen csomagolásban érkeznek a termékek?

Mivel termékeinket csak online, a webáruházon keresztül lehet megvásárolni, a biztonságos szállítás érdekében szükség van a megfelelő csomagolásukra. Fontos azonban számunkra a környezetünk védelme, ezért igyekszünk az ezzel járó hulladéktermelést a lehető legkisebbre minimalizálni. Az általunk küldött csomagok ezért nem tartalmaznak nejlon csomagolást, vagy műanyag ragasztószalagot. A kisebb csomagok újrahasznosított papírzacskóban kerülnek szállításra, biológiailag lebomló enyvezett papír ragasztóval lezárva. Ami pedig zacskóba nem fér, azt a környezetünkben fellelhető használt karton dobozokban küldjük, szintén papír ragasztószalaggal lezárva.

 

 

- Milyen garancia van a termékekre?

Garanciális feltételeinkről az ÁSZF-ben tájékozódhatsz. Varrásból eredő hibák esetén bátran keress bennünket a törvényileg meghatározott garanciális időn túl is.





- Hogyan és miért regisztráljak?

Regisztrálni többféleképpen is lehetőséged van. A "Termékeink" menü alján található "Regisztráció" gombra kattintva, vagy a rendelési folyamat részeként az adataid megadásakor automatikusan. Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhatsz, regsiztrált felhasználóként azonban naprakész információkat láthatsz rendelésed állapotáról, megnézheted a korábbi rendeléseidet, és részt vehetsz törzsvásárlói programunkban is. A témáról bővebben a "Hogyan tudok rendelni" menüpontban tájékozódhatsz.

 

 

- Hogyan kapom meg a számlát?

Amint a rendelésed átvételéről szóló igazolás megérkezett hozzánk, e-mailben küldjük neked a számlát, a rendeléskor, vagy regisztrációkor megadott e-mail címedre.

 

 

- Hogyan működik a törzsvásárlói rendszer?

Amikor regisztrált felhasználóként vásárolsz a webáruházban, vásárlásod végösszegének minden 200 Ft-ja után 1 pontot írunk jóvá az egyenlegeden. Következő vásárlásaid során bármikor beválthatod az egyenlegeden szereplő pontokat. Beváltásnál 1 pont 1 Ft-ot ér. A témáról a bővebben a "Hogyan tudok rendelni?" menüpontban olvashatsz.

 

 

- Rendeltem, de nem kaptam visszaigazló e-mailt. Mit tegyek?

Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén.

NjhlYTM0M